Blog 2 - Quarantaine is over & de eerste indrukken

1 september 2021 - Daejeon, Zuid-Korea

Quarantaine is over & de eerste indrukken

Na twee weken binnen gezeten te hebben, nog een corona test op dag 13 (negatief!) mochten we dan eindelijk om 12:00 weer naar buiten… Daar dacht Livia anders over en hield haar ochtend slaapje ineens 1,5uur. Ach dat uurtje langer binnen kon er dan ook nog wel bij..!

Wat voelden wij ons vrij zeg! Het voelde trouwens ook alsof we in Nederland waren, want het kwam met bakken uit de hemel! We gingen de wijk een beetje verkennen, want we hadden echt geen idee in wat voor stukje van de stad we zaten.. in ieder geval genoeg restaurants en supermarktjes in de buurt, dus dat is top! Het plan was om twee weken in de Airbnb te verblijven, maar dat is vier weken geworden.

MAAR WE HEBBEN GOED NIEUWS!! We hebben al een nieuw huis gevonden, met behulp van een makelaar (die helemaal gek was van Livia dus erg goed z’n best deed om iets perfects voor ons te zoeken haha!) Zo fijn om hier ons eigen plekje te creëren!!

Robin is weer aan het werk bij de academie. Livia en ik gaan vaak samen naar de training bij papa kijken, zodra ze de bal ziet begint ze al te gillen en wordt papa uiteraard afgeleid haha! We hebben maar een eigen bal gekocht en na de training kan ze samen met papa op het veld nog even rollen/spelen met de bal!

In de blog hiervoor schreef ik al dat iedereen aan haar zit en haar geweldig vindt, wat we ook wel een beetje hadden verwacht… maar dat het zo erg zou zijn niet…! Het is zo bijzonder om te zien dat Livia zoveel aandacht krijgt op straat, in de bus, supermarkt, voetbal, restaurants…. Echt overal! Ze lacht, zwaait en brabbelt tegen iedereen! Van wie zal ze het hebben? :-)

We genieten van elk moment als gezinnentje hier en kunnen niet wachten om in ons nieuwe huisje te gaan!!

Tot de volgende blog!

Liefs van ons xxx

Familie selfieBij papa’s werk kijkenIedereen op straat vindt Livia helemaal geweldig!De makelaar is ook helemaal gek op LiviaZelfs op straat stoppen mensen en zwaaienJoehoe! Staan op papa’s werk!Even aan Livia’s voetjes zitten, ze is ook zo leuk!Familie foto

1. Samantha:
    1 september 2021
    heerlijk om te lezen Pam🤗 echt heel leuk dit😍 geef m'n vriendinnetje een dikke knuffel van mij❤💞❤
  2. Nel kompeer:
    1 september 2021
    Geweldig dat jullie je eigen huisje krijgen 👍leuke foto's
  3. Jessica Dedel:
    1 september 2021
    Wat een leuk verhaal weer schat! Heerlijk genieten daar xxx
  4. Kerstin:
    1 september 2021
    Weer een heel leuk verhaal. Lekker genieten met z'n drieën. Dikke kus voor Livia 😘😘😘
  5. Marianne de Vriend:
    1 september 2021
    Gezellig weer wat leesvoer, hahaha, leuk om te lezen!
    Ben benieuwd naar de foto's van jullie huis!
    Alvast voor vrijdag 3 sept. gefeliciteerd en een fijne dag!
    Liefs van Dick & Marianne XXX
  6. Nadine wensveen:
    1 september 2021
    Leuk erg leuk wat goed dat jullie huisje hebben gevonden geniet ervan 😘
  7. Irene:
    Gefeliciteerd met jullie huis!! 🏡🔑