Blog 3 - Nieuw huis, Livia 1 jaar en eerste familie vakantie

20 oktober 2021 - Daejeon, Zuid-Korea

Blog 3 - Nieuw huis, Livia 1 jaar en eerste familie vakantie!

Weer een maand voorbij en wat voor één… we zijn verhuisd van onze airbnb naar een mooi appartement in het midden van de stad! We kregen een leeg appartement en moesten zelf alles nog kopen, maar nu alles binnen is hebben we ons paleisje met eigen spullen! Ons eerste echte huisje samen als familie! Yeah dat voelt goed!

Livia heeft haar eigen slaapkamer en inmiddels ook al genoeg speelgoed om zich mee te vermaken! Ze kruipt er lekker op los en zet zelfs al stapjes achter haar loop kar, wie kan dat nou zeggen…. Leren lopen in Zuid-Korea? Haha ja onze dochter!

Ook vierden we mijn verjaardag, de eerste als moeder; lekker ontbijtje op bed, slingers erbij en...mijn cadeautje was een vakantie, jawel onze eerste vakantie als gezin!

Jeju eiland was echt fantastisch… Livia heeft niet eens meer door of ze in de bus, de trein of een vliegtuig zit… ze viel op de heenreis ook gelijk in slaap! Toen we bij het hotel aankwamen werd ons verteld dat het zwembad dicht was… wat? Daar hadden we het hotel juist op uitgekozen met een baby… na 2 dagen zijn we toch naar een ander hotel oververplaatst!! En ja met een zwembad! Wihoeeee!

Palmbomen, blauwe zee, 30+ graden… Wat wil je nog meer? We hebben zo heerlijk genoten, en Livia deed het ook zo goed!!  Echt een waterratje is ze! Terwijl zij lekker sliep bij het zwembad in de kinderwagen konden papa en mama rustig genieten (lees 'verbranden') van de zonnestralen. We vergaten een beetje om onszelf ook in te smeren…. Eigen schuld dikke bult (& een rode rug haha)!

Natuurlijk niet te vergeten was het op 1 oktober groot feest, ons kleine meisje 1 jaar!! Dit konden we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan..  We hebben dit gevierd met opa, oma’s, nichtje, tantes & oom via skype! Er werd hard gezongen, taart gegeten en cadeautjes uitgepakt! Wat was dit leuk!!

Nu aftellen tot we op vakantie komen naar Nederland, met de feestdagen lekker naar onze familie en vrienden!

Livia en ik komen op 25nov al terug! Nog 36 dagen! Yeahhhh!!

Liefs van ons xoxo

ps. als je meer foto’s wilt zien, klik op het kopje foto’s  hierboven!

savonds gezellig even gezellig wandelenWihoe verhuizen!Water!!OneLivia 1 jaar!Livia zelf staan!Livia gaat opeens de lengte in! Lange benenCadeautje uitpakken met papaThis is paradise!Leuk familie kiekje in JejuCheeeeese

1. Soraya:
    Wat een leuke foto's!
  2. Oma connie:
    20 oktober 2021
    Wat heb je dat weer leuk geschreven en wat een belevenissen allemaal , zo jong en al zoveel gereisd super leuk👍🥰we zien jullie gelukkig al wat eerder via Skype is leuk maar in het eggie toch wel fijner tot snel lieverds trots op jullie lief gezinnetje🥰🥰😘😘😘
  3. Kerstin:
    20 oktober 2021
    Wat weer een leuk verhaal (zeker ook heel leuk geschreven) met als hoogtepunt de verjaardag van de schattebout. Ik wens jullie nog verder heel veel geluk en plezier in Zuid Korea. 🥰😘😘😘