Voorbereiden op de reis

6 augustus 2021 - Rotterdam, Nederland

Lieve volgers!

Met een vliegticket geboekt voor morgen, zaterdag 7 augustus, Airbnb gereserveerd en koffers bijna ingepakt zijn wij ons aan het voorbereiden op onze reis!

De laatste week is altijd druk en spannend! Hebben we teveel onzin mee? Vergeten we niks? Hebben we alles voor Livia? Ja zeker. Alles zit erin… bijna alles dan! Mijn eigen spullen paste er haast niet in… oh oh met een kind voor het eerst weg is toch wel een organisatie! MAAR het gaat lukken, het gaat passen hoe dan ook!

De laatste dag voordat onze reis begint, van AMSTERDAM naar Seoul, via Helsinki! Afscheid nemen van onze vrienden en familie… altijd iets waar je tegenop kijkt! Nu helemaal met een kleintje erbij, Livia voelt de spanning en wordt overspoeld met knuffels en kusjes! Ze heeft geen idee dat ze morgen voor het eerst in een vliegtuig zit… dat maakt het allemaal zo bijzonder en spannend!

Na aankomst, moeten wij 2 weken in quarantaine… ben zo benieuwd hoe dit gaat lopen! In de volgende blog laten we weten hoe de vlucht is gegaan en de eerste dagen in Korea!

Liefs van ons 😘